شماره تماس پشتیبانی : 09195525565

ساعات کاری فروشگاه : 7روزه هفته از ساعت 6 عصر تا 8 صبح

آموزش فعال سازی استیم گارد

فعال سازی برای اندورید و اپل

لینک های دانلود برای اپل و گوگل پلی : 

لینک دانلود اپ استیم در اپل استور:
http://itunes.apple.com/us/app/steam-mobile/id495369748

لینک دانلود اپ استیم در گوگل پلی :
https://play.google.com/store/apps/detailsid=com.valvesoftware.android.steam.community

بعد از نصب  استیم گارد در گوشی خود وارد اکانت خود بشوید و بر روی 3 خطی که سمت بالا چپ هست کلیک کنید برای شما منو نمایش داده می شود و برای فعال سازی استیم گارد روی گزینه ( استیم گارد ) کلیک کنید مطابق تصویر زیر:

در صفحه جدیدی که برای شما باز شد پایین صفحه گزینه “Add Authenticator” نمایش داده می شود و بر روی آن کلیک کنید:

بعد از کلیک کردن در این صفحه طبق تصویر زیر برای مرحله اول ثبت شماره تلفن همراه شما نیاز هست که پیش کد ایران +98 هست و در صورتی که استیم گارد پاک شد یا دسترسی به آن از بین رفت می توانید از طریق پیامک استیم گارد را بازگردانی کنید.

 

طبق تصویر برای شما کد ارسال میشود که جهت راستی آزمایی خط شما هست.

در صورتی که کد برای شما ارسال نشد میتوانید در قسمتی که شماره خود را ثبت کردید ارسال مجدد کد را کلیک کنید تا کد برای شما ارسال بشود و بعد از دریافت کد را مطابق تصویر زیر در کادر سیاه وارد کنید.

 نکته: در صورتی که بعد از چندین بار تلاش کد برای شما ارسال نشد ساعاتی بعد مجددا امتحان کنید و چنانچه همچنان کد ارسال نشد باید برای حل مشکل به پشتیبانی استیم پیام بدهید.

بعد از فعالسازی کد یک صفحه جدید بنام کد بازگردانی مطابق تصویر زیر به شما نمایش داده می شود که اگر استیم گارد گوشی را به هر علتی از دست دادید می توانید با این کد مجدد براحتی  استیم گارد گوشی را فعال کنید. 

حتما این کد مهم را یادداشت کنید.


فعال سازی استیم گارد شما با موفقیت انجام شد برای وارد شدن به اکانت خودتون نام کاربری و پسورد رو وارد می کنید و از شما درخواست کد می کند

شما داخل نرم افزار استیم گارد توی گوشی می شین و توی قسمت استیم گارد کد رو وارد می کنید.

نکته: برای دوستانی که چندتا اکانت استیم دارن و می خواهند توی یک نرم افزار استیم گارشون فعال باشه می تونند داخل نرم افزار استیم گارد بشن و لوگات رو انجام بدن طبق همین اموزش های گفته شده استیم گارد برای اون اکانت هم فعال بکند طبق عکس بالا زیر قسمتی که بهتون کد داده میشه براتون نوشته شده این کد برای این اکانت هستش شما می تونید کد رو برای اون اکانت استفاده بکنید.
 

منبع کپی شده از سایت استیم

فارسی سازی توسط پلاس باز

تحویل

تحویل محصول با سرعت بالا

محصولات

فروش انواع محصول

قیمت

بهترین قیمت در بازار

پشتیبانی

پشتیبانی 24 ساعته